Frequently Asked Question


Zoeken
Ik wil een nieuw produkt toevoegen. Wat moet ik doen?

Onderstaand sturen wij u een uitleg hoe dit proces het beste kan worden gehanteerd. Deze informatie is ook terug te vinden in de handleiding is uw CashDesk systeem.

Onderstaand schema geeft aan in welke volgorde bekend gemaakt moet worden in de kassa voor een juist werking met Thuisbezorgd.



image

Let op: het is dus van belang om eerst het product in CashDesk aan te maken


Voer in de menu editor in CashDesk het nieuwe product in of wijzig een bestaand product.
De Thuisbezorgd koppelcode is een unieke code die u zelf kunt bepalen. Deze mag binnen de kassa slechts één keer voorkomen. Thuisbezorgd noemt deze code ‘Nr’.

Nadat u alle wijzigingen heeft doorgevoerd sluit u de menu editor.
Er verschijnt een venster dat u de wijzigingen kunt doorvoeren bij diverse partijen. Vink hierbij de juiste partijen aan. Deze worden geïnformeerd per mail hierover.



image
image



Let op: wijzigingen zijn niet direct zichtbaar bij deze partijen. Deze worden handmatig doorgevoerd.


Copyright © 2024 Cashdesk - All rights reserved.

Een ogenblik geduld!

Een moment geduld alstublieft...